• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Методична робота

Методична робота

/Files/images/2014-2015nr/31844222.jpg

Основні напрямки роботи в організації

науково-методичної роботи

1. Підвищення професіоналізму вчителів шляхом постійного осмислення, розвитку та розширення самоосвіти, їх педагогічної діяльності:

- модернізація змісту навчання і виховання відповідно до науково-технічного прогресу та досягнень психолого-педагогічних наук;

- пошук оптимальних шляхів впровадження нових вітчизняних і зарубіжних технологій навчання;

- використання сучасних методик діагнозування учнів;

- впровадження в діяльність школи прогресивних психолого-педегогічнх ідей та передового педагогічного досвіду;

- використання принципів особистісно-орієнтованого навчання

- удосконалення форм сучасного уроку;

- забезпечення єдності урочної і позаурочної діяльності учнів

2. Опанування науково дослідницької роботи, співдружність з іншими школами

3. Узагальнення та розповсюдження внутрішкільного педагогічного досвіду. Активна участь у виставках-ярмарках педагогічних ідей

4. Об’єктивність оцінювання знань учнів – основа оцінювання результативності роботи вчителя

5. Надання реальної, дієвої допомоги вчителям, кл. керівникам в розвитку їх майстерності, як сплаву професійних знань, вмінь та необхідних сьогодні для вчителя високих моральних якостей його особистості



Очікуваний результат:

- Високий рівень знань учнів, сформованість особистості

- Цілеспрямованість, системність, єдність діяльності всього педколективу

- Професіональний ріст кожного вчителя, розвиток потреби у систематичній самоосвіті

- Розробка нових технологій удосконалення форм навчання і виховання учнів

- Удосконалення форм стимулювання творчої праці вчителів

Керівництво науково методичною роботою

“Вільний час учителя – це корінь,

який живить джерела педагогічної творчості”

Сухомлинський

ДиректорЗаступник
· Визначає організаційну структуру методичної роботи.

· Визначає провідні проблеми для роботи над ними педагогічного колективу.

· Рекомендує голів МО.

· Створює сприятливі умови методичної роботи.

· Забезпечує участь педагогічних працівників у позашкільній системі підвищення кваліфікації.

· Здійснює контроль за всіма розділами методичної роботи.

· Допомагає організації самоосвіти вчителів, керує нею.

· Рекомендує на розгляд нарад питання методичної роботи в школі.
· Відповілає за планування методичної роботи в школі

· Розглядає і подає на узгодження з директором школи плани роботи МО, творчих груп.

· Практично допомагає головам МО в організації їхньої роботи.

· Разом з головами МО розробляє заходи, які є складовою річного плану роботи.

· Організовує роботи всіх методичних ланок, координує їх діяльність.

· Інструктує методичний актив школи.

Кiлькiсть переглядiв: 21

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.